homeworktime, dat ben ik. ook ik heb mijzelf moeten ‘re-organizen’. een drukke baan aan de andere kant van het land was met de komst van een kind niet langer haalbaar. ik heb daarom de switch gemaakt naar een eigen bedrijf waarbij ik mijn passie voor creëren en organiseren kan combineren met er te zijn voor mijn gezin.
na de hoge hotelschool heb ik ruim 20 jaar ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. daarnaast heb ik opleidingen gevolgd tot professional organizer en master of interior design. dit heeft me naast mijn persoonlijke eigenschappen de bagage en inzichten gegeven om mijn bedrijf succesvol uit te voeren.
sinds 2015 help ik als coach mensen met orde en structuur. in 2018 is daar het publiceren van de organizing agenda bijgekomen en dit jaar mijn medisch logboek. op instagram kun je meekijken en vind ik het leuk om jouw mening te horen. je kunt me volgen door op de link hieronder te klikken. hopelijk tot daar.
sophie op instagram
een praktische en complete agenda met een ruime indeling, boordevol handigheden en leuke extra’s. een agenda die met je meedenkt, zodat er rust komt en tijd voor de dingen die ertoe doen. voor drukke gezinnen en iedereen die het een leuke agenda vindt!