homeworktime professionele hulp bij thuis organisatie

orde & structuur

wanorde ontstaat in de loop van de tijd.
het doet er niet toe of het komt door drukte, prioriteit of kunde. wanneer je er last van krijgt is het fijn om de orde terug te brengen. met een frisse start en hernieuwde inzichten houd je het daarna makkelijker zelf bij. het kan gaan om spullen, administratie of tijd.

weer op de rit

of een gebeurtenis vraagt om extra tijd en aandacht.
bedoeld of onbedoeld zit je in een situatie waar je graag hulp bij wilt. daarna red je je als altijd prima zelf. bijvoorbeeld bij:  verhuizen, herinrichten, burn-out, hoog-sensitiviteit/ad(h)d, scheiden, overlijden, overzicht voor nabestaanden, onvoorzien


bloem

  • spullen
    staan je spullen overal? kun je de dingen niet vinden als je ze nodig hebt? koop je iets nieuws en kom je er later achter dat je het al had? dan is het fijn als je schoon schip kunt maken. samen pakken we het gestructureerd aan, zodat je niet nog verder van huis raakt en de moed erin houdt. van la tot kast, van kamer tot huis, van zolder tot garage, jij bepaalt hoeveel je onder handen wilt nemen. er komt systeem in je spullen, je krijgt overzicht en extra leefruimte.
    x
  • administratie
    liggen er stapels op je bureau, maar je weet niet waar ze uit bestaan? kun je papieren niet vinden als je ze nodig hebt? ben je wel eens te laat met het betalen van een rekening of het gebruiken van een cadeaubon? dan help ik je graag om jouw administratie weer op orde te krijgen, zowel papier als digitaal. niks meer vergeten en actuele zaken binnen handbereik. het resultaat is contrôle en rust, zonder onnodig financieel verlies.
    x
  • tijd
    heb je het idee dat je geleefd wordt en altijd achter de feiten aanloopt? wanneer niet jij, maar anderen je agenda bepalen, is het tijd voor verandering. we kijken naar taakverdeling, tijdsbesteding, prioriteiten en efficiëntie. de omgeving wordt erbij betrokken. het doel is om oplaadmomenten te creëren en tijd te maken voor dingen die ertoe doen. het resultaat: controle, tevredenheid en rust.

weer naar boven


zonnebloem

  • verhuizen
    – verhuur/verkoop: opruimen en stylen, zodat de woning er optimaal uitziet
    – voorbereiden: opruimen, weggeven/wegdoen, categoriseren, verhuisbedrijf
    – het nieuwe huis: alles op de juiste plek, klusjesman
    senioren: opruimen en helpen bij het overgaan van familiehuis naar kleiner
    x
  • herinrichten
    – creëren van een werk-/logeer-/babykamer
    – creëren van ruimte voor een au pair of inwonende ouder(s)
    x
  • burn-out
    de rust terugbrengen en daarmee een burn-out voorkomen of bijdragen aan het herstel.
    samen kijken we waar de oorzaak zit en pakken dat in jouw tempo aan: spullen/administratie/tijd/taken/werk. in samenspraak met de omgeving.
    x
  • hoog-sensitiviteit/ad(h)d
    rust creëren door het geven van structuur en het verminderen van impulsen
    – visueel: opruimen, inrichting
    – tijd: meer tijd voor datgene wat rust geeft
    – taken: eigen verwachtingen en die van anderen
    x
  • scheiden
    een scheiding is pijnlijke gebeurtenis, zeker als er kinderen in het spel zijn. om je de praktische zorg wat uit handen te nemen help ik graag bij het organiseren van de inboedelverdeling, de verhuizing en het creëren van een nieuw thuis.
    x
  • overlijden
    – met een overlijden is er al verdriet genoeg, dan wil je niet ook nog eens praktische zorgen hebben. met de familie neem ik door wat er de eerste week, de eerste maand en het eerste halfjaar moet gebeuren, taken worden toegewezen aan de betrokkenen. de takenlijst geeft rust en zorgt ervoor dat er niets vergeten wordt. hierdoor kan de focus liggen op het eerbetoon aan de overledene en de verwerking van het verlies.
    – wanneer de partner overlijdt help ik de nabestaande de spullen van de overledene een plek te geven en op te ruimen. vanwege de emoties is dat best een moeilijk en intensief proces waar ik heel omzichtig mee omga. in het geval van de laatst overledene help ik met het leegruimen van de woning en het opruimen/verdelen/opslaan van de spullen.
    x
  • overzicht voor nabestaanden
    bij leven! zodra er sprake is van een partner of kind is het verstandig om alles op een rijtje te zetten. het voorkomt zoekwerk en moeten gissen door nabestaanden. samen nemen we alles door, van administratie tot werk, van woning tot wensen omtrent het overlijden. de informatie blijft bij jou, je laat alleen één of twee vertrouwelingen weten waar deze te vinden is. het betekent rust voor jou en je omgeving.
    x
  • onvoorzien
    verder zijn er allerlei zaken die jou of je gezin uit balans kunnen brengen. als ik je daarbij kan ondersteunen aarzel dan niet contact op te nemen. het doel van mijn bedrijf is om je weer lucht te geven en je je hoofd boven water te laten houden. we bespreken de mogelijkheden!

weer naar boven

Volg Home Work Time op Linkedin Volg Home Work Time op Facebook Volg Home Work Time op Pinterest
Home Work Time - Professional Organizing Home Work Time - Professional Organizing disclaimer